ГАРАНЦИИ И РЕКЛАМАЦИИ
Всички предлагани стоки от Белани 84 ЕООД, имат търговски гаранционен срок. Той варира според типа на изделието. Ние спазваме всички законови разпоредби от ЗЗП и морални устои за лоялна търговия.
Тип стоки: "Резервни части"
Гаранционен срок: 6 месеца или упоменатият в гаранционната карта. Гаранцията се предоставя от Белани 84 ЕООД. Гаранцията включва всякакъв тип производствени дефекти. Рекламации за резервни части се предявяват със следните документи: - документи за покупка: ( касова бележка или фактура ) - гаранционна карта ( ако изделието е предоставено с такава ) - документ от оторизиран сервиз за извършения ремонт ( протокол за монтаж от правоспособно лице )
Тип стоки: "Крайни изделия и уреди"
Гаранционен срок: от 2 години до 10 години. Гаранционния срок за всеки краен продукт, е записан в описанието му. Гаранцията се предоставя от Белани 84 ЕООД, вносител или производител. Гаранцията включва всякакъв тип производствени дефекти. Рекламации за този тип стоки се предявяват със следните документи: - документи за покупка: ( касова бележка или фактура ) - гаранционна карта ( оригинал )
Процедура за предявяване на рекламация:
1. Свържете се с отдела ни за рекламации на телефон: +359 876 528491 или office@belani.bg
2. Изпратете дефектната стока, с упоменатите документи за съответния тип продукт, и Ваша контактна иформация. ( транспортните разходи са за сметка на клиента )
3. След извършване на анализ за настъпилата дефектация, ще бъдете уведомени в 30 дневен срок дали рекламацията ще бъде уважена.
Процедура при основателна рекламация:
При предявена основателна претенция за рекламация на стока, клиентът има право да избере една от посочените опции:
Замяна на стоката с нова.
Изобр на друг продукт за съответната стойност. Възстановяване на платената сума. Процедура при неоснователна рекламация: Неоснователна претенция за рекламация се смята всяка такава, която не отговаря на изискванията: няма задължителни придружаващи документи ; дефекта на стоката е настъпил, поради неправилна експлоатация, монтаж или съхранение.
Издаване на протокол за причина за отказ на гаранция.
Връщане обратно на стоката към клиента ( транспортните разходи са за негова сметка )